Norskblogg for 3IFC Bryne vgs 08/09
Videreføring av bloggen til 2IFA 07/08 Bryne vgs
Lenker
3IFC aug. 08-jan. 09 - arbeidsplan
Bli bedre i norsk?
2IFA 2. termin
2IFA 1. termin
Søkemotor for bilder dere lovlig kan bruke
Delicious
Norskblogg for 3IFC på
Bryne vgs
2008/2009
Bloggarkiv
▼
2009
(4)
▼
mars
(1)
Ferdig med fordypningsoppgaven
►
januar
(3)
►
2008
(29)
►
desember
(1)
►
november
(4)
►
oktober
(1)
►
september
(5)
►
august
(2)
►
mai
(3)
►
april
(4)
►
mars
(2)
►
februar
(3)
►
januar
(4)
►
2007
(22)
►
desember
(3)
►
november
(6)
►
oktober
(4)
►
september
(5)
►
august
(4)
Viser innlegg med etiketten
Twitter
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
Twitter
.
Vis alle innlegg
onsdag 2. april 2008
Twitter
Twitter
er et fascinerende verktøy som kan være nyttig og artig på en gang. Det kan sammenliknes med en form for mikroblogging. Jeg vil spå at halvparten av dere vil bruke Twitter før sommeren.
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)