Kjekt å se "gamle elever" igjen, og velkommen til dem som er nye i klassen.
Jeg ønsker at google reader, google docs, delicious og google notatbok (eller andre tilsvarende verktøy), skal ligge i bunn for hvordan vi jobber i norskfaget. Det handler mye om å håndtere informasjon på en smart måte.
Ellers blir det litt å trå vannet før bok og nettverk er på plass.
Viser innlegg med etiketten Google reader. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Google reader. Vis alle innlegg
tirsdag 21. august 2007
Abonner på:
Innlegg (Atom)